FAQ

Na czym polega catering dietetyczny?

Catering dietetyczny nazywany inaczej dietą pudełkową to odpowiednio zbilansowana przez naszego dietetyka z gabinetu Lekko strawna dieta na cały dzień zapakowana w hermetyczne pudełka z opisem posiłku dostarczona pod wskazany adres (do domu lub pracy) w ustalonym porannym przedziale godzinowym. W przypadku zamówień z weekendami dieta na sobotę i niedzielę dostarczana jest w sobotę. Niedzielne menu uwzględnia dłuższy czas przechowywania posiłków.

 

Co znajduje się w dostarczonej przez nas torbie?

Oprócz pudełek z posiłkami w torbie znajduje się także menu na cały dzień oraz sztućce. Każdy posiłek opatrzony jest etykietą z nazwą posiłku i zalecanym sposobem spożycia (na zimno lub na ciepło) Na koniec tygodnia można znaleźć także menu na kolejny tydzień. W pierwszym dniu diety podajemy także menu na aktualny tydzień.

 

Czy mogę zamówić dostawę do pracy?

Tak, zamówienie dostarczamy pod wskazany przez Klienta adres, również do pracy. Zazwyczaj nie ma problemu z zostawieniem torby z dietą na portierni czy w sekretariacie firmy. Prosimy tylko o wcześniejsze poinformowanie osób, które będą odbierały zamówienie o naszym przyjeździe.

 

Jak przechowywać  posiłki przez cały dzień?

Posiłki dla zachowania swojej świeżości muszą być przechowywane w lodówce. W przypadku przechowywania posiłków w temperaturze pokojowej lub w temperaturze poniżej zera nie możemy zagwarantować ich świeżości. Posiłki trzeba spożyć w danym dniu. W przypadku diety z weekendami posiłki dostarczane w sobotę przeznaczone do spożycia w niedzielę uwzględniają swoim składem dłuższy termin przeznaczenia do spożycia.

 

Czy posiłki trzeba jeść na ciepło czy na zimno?

Na każdym pudełku znajduje się naklejka z informacją, na jaki posiłek jest dane danie i czy spożyć go na ciepło czy na zimno. Ale jak sami dobrze wiemy, niektóre posiłki przeznaczone do spożycia na ciepło smakują też wyśmienicie na zimno, więc wybór zostawiamy Państwu. Nie należy jednak podgrzewać posiłków opatrzonych etykietą „na zimno”.

 

Jak podgrzewać posiłki w cateringu dietetycznym?

Posiłki można podgrzewać w kuchence mikrofalowej bezpośrednio w dostarczonym pudełku po przekłuciu lub zdjęciu folii ochronnej.Pudełka NIE są przeznaczone do podgrzewania ich bezpośrednio w piekarniku. Danie można też przełożyć do garnuszka lub na patelnię i podgrzać w ten sposób. Niektóre dania składają się z dwóch części, z których jedna jest przeznaczona do spożycia na zimno a druga na ciepło. Prosimy o zwrócenie uwagi na etykiety przed rozpoczęciem podgrzewania.

 

Czy catering dietetyczny jest tylko dla osób, które chcą schudnąć?

Absolutnie nie. Catering dietetyczny to pyszna, zdrowa i co najważniejsza wygodna propozycja dla wszystkich, którzy chcą się po prostu zdrowo odżywiać. Nasz dietetyk dba o to, by nasze posiłki były odpowiednio zbilansowane i dostarczały energii odpowiedniej do codziennego działania. Nasze diety są urozmaicone, bazują wyłącznie na świeżych produktach. Smak naszych potraw wzbogacamy wyłącznie naturalnymi przyprawami i ziołami bez stosowania konserwantów i wzmacniaczy smaku.

 

Jakie diety są dostępne?

Obecnie można wybrać spośród 3 diet o różnych kalorycznościach:

Dieta standardowa 1200, 1500, 1800, 2000 kcal

Dieta standardowa czyli dieta oparta na pełnej gamie produktów. W zależności od potrzeb organizmu można wybrać spośród czterech kaloryczności. Jeśli dieta ma wspierać utratę wagi zapraszamy wcześniej do kontaktu mailowego z naszym dietetykiem, co zapewni zdrowe i efektywne odchudzanie. Konsultacja jest nieodpłatna. Po więcej informacji zapraszamy tutaj

0Dieta wegetariańska 1200, 1500, 1800, 2000 kcal

Dieta wegetariańska czyli dieta wykluczająca mięso, ale uwzględniająca ryby. W zależności od potrzeb organizmu można wybrać spośród czterech kaloryczności. Jeśli dieta ma wspierać utratę wagi zapraszamy wcześniej do kontaktu mailowego z naszym dietetykiem, co zapewni zdrowe i efektywne odchudzanie. Konsultacja jest nieodpłatna. Po więcej informacji zapraszamy tutaj

Dieta sportowa 2500, 3000 kcal

Dieta sportowa przeznaczona dla osób aktywnych fizycznie. W zależności od potrzeb organizmu można wybrać spośród dwóch kaloryczności. Przy wyborze odpowiedniej kaloryczności można skorzystać z nieodpłatnej konsultacji mailowej z naszym dietetykiem. Po więcej informacji zapraszamy tutaj

 

Jak można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć za pośrednictwem formularza zamówienia na stronie, mailowo i telefonicznie. Przy zamówieniu mailowym lub telefonicznym wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia na maila wraz z linkiem do płatności online lub numerem konta w zależności od preferencji. Zamówienia są płatne z góry na wybrany okres, nie ma możliwości płatności gotówką u dostawcy. Standardowo zamówienia przyjmujemy z 2-dniowym wyprzedzeniem, co oznacza, że przy złożeniu i opłaceniu zamówienia np. w poniedziałek, pierwsza dostawa ma miejsce w środę. Termin realizacji liczony jest od dnia opłacenia zamówienia. Można tez oczywiście skontaktować się z nami i zapytać o możliwość wcześniejszej realizacji zamówienia, co jest uzależnione od aktualnej liczby zamówień.W przypadku pytań jesteśmy dostępni mailowo, telefonicznie i na facebooku.

 

Jakie pakiety są dostępne?

Dzień próbny

Z dnia próbnego można skorzystać jednorazowo na wybraną przez siebie dietę. Nie ma możliwości ponownego zamówienia innego dnia próbnego na dane imię, nazwisko i adres dostawy.

 

Dieta 1-dniowa

Dieta 1-dniowa to możliwość dodatkowego przetestowania innej diety przez osobę, która skorzystała już wcześniej z dnia próbnego. To również propozycja dla osób, które chcą skorzystać z diety np. 1 raz w tygodniu.

 

Dieta 5-dniowa czyli dieta bez weekendów

Dieta 5-dniowa to dieta zamawiana na 5 dni realizowana od poniedziałku do piątku (pierwszy dzień diety nie musi przypadać w poniedziałek, jeśli chcemy rozpocząć dietę od wtorku, wówczas ostatni piąty dzień diety wypadnie w poniedziałek w kolejnym tygodniu).

 

Dieta 7-dniowa czyli dieta z weekendami

Dieta 7-dniowa to dieta zamawiana na 7 dni realizowana od poniedziałku do niedzieli (pierwszy dzień diety nie musi przypadać w poniedziałek, jeśli chcemy rozpocząć dietę od wtorku, wówczas ostatni siódmy dzień diety wypadnie w poniedziałek w kolejnym tygodniu).

 

Dieta na dłuższy okres (10,15,20 oraz 14, 21 i 28dni)

Zamówienia realizowane od poniedziałku do piątku (bez weekendów)

Zamówienie na okres 10 dni rozumiane jest jako zamówienia na 2 tygodnie realizowane od poniedziałku do piątku (bez weekendów).

Zamówienie na okres 15 dni rozumiane jest jako zamówienia na 3 tygodnie realizowane od poniedziałku do piątku (bez weekendów).

Zamówienie na okres 20 dni rozumiane jest jako zamówienie na 4 tygodnie realizowane od poniedziałku do piątku (bez weekendów)

 

Zamówienia realizowane od poniedziałku do niedzieli (z weekendami)

Zamówienie na okres 14 dni rozumiane jest jako zamówienia na 2 tygodnierealizowane od poniedziałku do niedzieli(z weekendami)

Zamówienie na okres 21 dni rozumiane jest jako zamówienia na 3 tygodnie realizowane od poniedziałku do niedzieli(z weekendami)

Zamówienie na okres 28 dni rozumiane jest jako zamówienia na 4 tygodnie realizowane od poniedziałku do niedzieli(z weekendami)

 

Czy pierwszy dzień diety musi przypadać w poniedziałek?

Nie, pierwszy dzień diety zależy od Państwa wyboru.  W przypadku diety z weekendami pierwszy dzień diety może przypadać również w sobotę czy niedzielę.

 

Rabaty przy zamówieniach na okres powyżej 10 dni

Przy zamówieniach na okres powyżej 10 dni przysługuje Państwu rabat (5 % dla zamówień na 10, 15, 14 i 21 dni oraz 10% dla zamówień na 20 i 28 dni.

 

Kiedy najpóźniej można złożyć zamówienie?

Zamówienia przyjmujemy z 2-dniowym wyprzedzeniem (przy złożeniu zamówienia np.  w poniedziałek, dieta będzie dostarczana od środy). Zawsze można jednak skontaktować się z nami i spytać o możliwość skrócenia tego okresu, co jest uzależnione od aktualnej ilości zamówień.

 

Czy można zawiesić dostawę?

Tak, dostawę diety można zawiesić, trzeba nas jednak o tym skutecznie poinformować (telefonicznie lub mailowo) najpóźniej w dzień poprzedzający dzień zawieszenia dostawy do godziny 9.00. Skuteczne poinformowanie nas oznacza otrzymanie od nas potwierdzenia otrzymania informacji o zawieszeniu diety na wybrany dzień. W przypadku informacji telefonicznej wyślemy potwierdzenie na maila.W przypadku zawieszenia diety wykupioną dietę należy zrealizować w okresie nie dłuższym niż 2 miesiące.

 

Czy można wykluczyć wybrane produkty z diety?

Tak, nieodpłatnie można wykluczyć do trzech produktów (wybrane warzywa, owoce, rodzaje serów). Każdorazowo przy konieczności zastosowania wykluczeń z diety prosimy jednak o kontakt przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, gdyż niektóre eliminacje produktów wymagają opracowania i przygotowania zupełnie nowej diety, co może się też wiązać z wyższą ceną.  Przy poinformowaniu nas o wykluczeniach z diety dopiero po złożeniu zamówienia nie gwarantujemy możliwości ich realizacji. Każdorazowo w przypadku wątpliwości lub pytań zapraszamy do kontaktu z nami telefonicznie w godzinach pracy biura lub mailowo przez całą dobę. Razem z naszym dietetykiem z gabinetu Lekkostrawnia postaramy sięprzygotowaćodpowiednią dla Państwa ofertę.

 

Jaką kaloryczność mam wybrać?

Na to pytanie odpowie nasz dietetyk z gabinetu Lekkostrawnia. Zapraszamy do kontaktu mailowego z dietetykiem (dietetyk@tummyheaven.pl), gdyż w zależności od celu, jaki nam przyświeca przy stosowaniu diety oraz od naszej codziennej aktywności fizycznej mamy inne zapotrzebowanie energetyczne. Konsultacja z dietetykiem jest nieodpłatna.

 

Konsultacje z dietetykiem

W przypadku wątpliwości co do rodzaju diety i kaloryczności odpowiedniej dla Państwa zapraszamy do nieodpłatnejkonsultacjimailowejz naszym dietetykiem, który odpowiada na Państwa pytania w możliwie najkrótszym terminie. W pierwszej kolejności nasz dietetyk kontaktuje się z Państwem mailowo, warto jednak podać też kontaktowy numer telefonu i preferowane godziny kontaktu, co ułatwi kontakt z Państwem w przypadku bardziej złożonych pytań.

 

  • Twój koszyk jest pusty.