3 przykłady prostych ćwiczeń, które wzmocnią efekt Twojej diety - Catering Dietetyczny Tummy Heaven

3 przykłady prostych ćwiczeń, które wzmocnią efekt Twojej diety

Regularne posiłki i zdrowe, przemyślane odżywianie stanowią podstawę, aby zachować doskonały wygląd i samopoczucie. Osoby zabiegane, którym brakuje czasu na gotowanie, chętnie wybierają gotowy catering dietetyczny. Eksperci opracowują i przygotowują za nich wszystkie posiłki i dostarczają je pod ich drzwi. Niemniej, aby wzmocnić efekty swojej diety, równie ważne jest zadbanie o odpowiednią aktywność fizyczną. Dlatego przygotowaliśmy dla Was kilka prostych ćwiczeń, które z łatwością można wykonać w domu, a ich efekty przyniosą fantastyczne rezultaty.

Deska – wzmocnij szybko całe ciało

Deska to doskonałe ćwiczenie, które angażuje wiele partii mięśniowych. Dzięki niemu wzmocnicie swój brzuch, plecy, ale również wyrzeźbicie ramiona i nogi. Jest parto proste w wykonaniu i przynosi szybkie rezultaty.

Jak poprawnie wykonać deskę?

1. Oprzyj się na przedramionach tak, aby zgiąć ręce w łokciach pod kątem prostym. Postaraj się, by barki usytuowane były dokładnie pod łokciami.

2. Następnie, opierając się na palcach stóp, unieś tułów i maksymalnie napnij mięśnie brzucha.

3. Twoje nogi, plecy i szyja powinny być w linii prostej.

4. Wytrzymaj w tej pozycji ok. 30 sekund i za każdym razem wydłużaj ten czas o 10 sekund.

Unoszenie miednicy – proste ćwiczenie na pośladki

Podnoszenie miednicy jest świetnym ćwiczeniem dla poprawy postawy, a jednocześnie wzmacnia i kształtuje mięśnie brzucha i pleców.

Jak poprawnie wykonać unoszenie?

  1. Połóż się na plecach i trzymaj ręce luźno przy ciele.
  2. Następnie zegnij nogi pod kątem 90 stopni i w tej pozycji napnij mocno brzuch.
  3. Unieś miednicę z podłogi w taki sposób, by kolana i uda tworzyły prostą linię.
  4. Przytrzymaj sekundę w górze i opuść delikatnie na podłogę.  

Powtórz 15 razy w 3 seriach.

Przysiady – idealny sposób na zgrabne nogi i pośladki

Przysiady to ćwiczenie, które wysmukli Wasze nogi i pośladki. Ważne jednak, aby wykonywać je poprawnie, bo w przeciwnym wypadku można łatwo sobie zaszkodzić. Prawidłowo wykonywane potrafią zdziałać cuda, dlatego na pewno je pokochacie.

Jak prawidłowo wykonać przysiady?

  1. Stań prosto i ustaw nogi na szerokość bioder.
  2. Zepnij mocno łopatki i wypnij biodra lekko do przodu.
  3. Trzymając korpus prosto, zacznij powoli schodzić w dół.
  4. Skoncentruj się na wypchnięciu bioder do tyłu, przenosząc ciężar ciała na środek stopy.
  5. Opuść pośladki do momentu, aż biodra uzyskają kąt prosty z łydkami.
  6. Zadbaj szczególnie o to, by kolana nie przekraczały linii kolan.
  7. Wróć do pozycji wyjściowej.

Całość powtórz 15 razy w 3 seriach.

Przedstawione proste ćwiczenia możecie wykonać z łatwością w Waszych domach i nie zajmują wiele czasu. Nie wymagają również dodatkowego sprzętu ani dużej przestrzeni. Ważne, by wykonywać je regularnie i dokładnie, bo wtedy przyniosą oczekiwane efekty. A jeśli już korzystacie z gotowych rozwiązań cateringu dietetycznego lub sami pamiętacie o zdrowym odżywianiu, to szybko zauważycie fantastyczne rezultaty zarówno w Waszym ciele, jak i w samopoczuciu. Zachęcamy do podjęcia wyzwania.

  • Twój koszyk jest pusty.